Desenvolupem un assessorament laboral integral.
Assessorament continu en dret laboral i contractació
T’ajudem en l’elaboració i aplicació dels contractes de treball, gestió d’altes i baixes, realització de modificacions contractuals i assessorament preventiu perquè compleixis la normativa vigent.
Negociació, planificació i disseny de convenis
Col·laborem en la negociació i redacció de convenis col·lectius i d’empresa, en les modificacions de condicions de treball i mobilitat (geogràfica o funcional), per tal d’adaptar l’organització laboral a l’estratègia del teu negoci.
Gestió de permisos de treball i formalitats administratives
Tramitem altes i baixes, comunicacions amb la Seguridad Social (INSS), la plantilla de treballadors/desplaçats i la seva integració internacional, amb gestió online a través dels sistemes més actuals.
Riscos laborals i auditoria jurídica-laboral
Realitzem auditories per detectar contingències legals i laborals, i assessorem en prevenció de riscos laborals perquè l’empresa compleixi de forma òptima i segura.
Reestructuració de plantilles i procediments judicials
Oferim suport en processos de reestructuració (expedients de regulació d’ocupació – ERO), així com en pràctica processal laboral: conciliacions, procediments judicials i recursos davant inspeccions de treball i règim sancionador.
Previsions futures i càlcul de pensions
T’oferim càlculs estimatius de pensions de jubilació i assessorament sobre les repercussions laborals de les decisions estratègiques, per tal de planificar amb visió de futur.

Àrea d’especialització laboral
Tenim un sòlid equip de professionals.
L’àrea d’especialització laboral de Gelabert Castellvi Assessors ofereix assessorament sobre totes les matèries relatives a les relacions laborals, polítiques de remuneració variable, Seguretat Social, inspeccions de treball i règim sancionador.
Aquesta àrea també s’encarrega de portar a terme la confeccio de nomines a través del programa de primer nivell A3 NOM (Wolters Kluwers) la confeccio de les nòmines i les liquidacions a la Seguretat Social. S’ocupa també de tots els tràmits necessaris per a la contractació i alta/baixa de personal a l’empresa, amb tramits online a través del sistema CRETA e INSS, aixi com la tramitacio de baixes / altes per malaltia amb el sistema DELTA.




